סדנצחוק או מסיבצחוק  052-8803193 ....חחחחחחחחחבל על הזמן

מעל 1500 הופעות ברחבי הארץ...     הופעה בתוכניות טלויזיה רבות...        בעלת צחוק מתגלגל
רותי חי חזקה ביוגה צחוק Ruti Hai
מנחה איכותית בתוכניתה הבלעדית, המיוחדת והעשירה באהבה ללא תנאי.

  
זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" ברלין 2006
שניתן לכ-100 מנחים מרחבי העולם ע"י ד"ר מאדן קטריה ממציא השיטה, בכנס שנערך בברלין בשנת 2006
וזאת על תרומתם לקידום היוגה צחוק ברחבי הארץ והעולם

בעלת נסיון עשיר ומוצלח של הנחיית סדנאות ומסיבוצחוק מצחיקות וחוויתיות ברחבי הארץ...

המפגשים האחרונים היו  ביום האשה לנשות אשקלון, לנשות חייפה והסביבה במתנס נשר, במצפה הימים לסוכנות הביטוח 'חיש", יום הולדת לאשתו של יועץ ארגוני מוכר, בבית חולים שערי צדק מול רופאים אחיות ומבריאי סרטן, בפני כ-60 שופטי בית דין לעבודה מרחבי הארץ בראשות הנשיאה הגב' נילי ארד, מסיבת יום הולדת משפחתית שארגנו הבעל והילדים לאשה ולאמא שהם אוהבים במודיעין.....לקבוצת מפקדים בכירים ביותר מאחת מחיילות צה"ל......ועוד מפגשם רבים וטובים.....
הופעות טלויזיה רבות ב....
משחק בסדרה "הכל דבש" עונה שניה פרק 3,  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 24, בתוכנית של יאיר לפיד, פרופ קראסו, חנה לאסלו, דידי הררי וגיל ריבה,היכל התהילה, אורנה דץ ובקרוב בשתי תוכניות טלויזיה מוכרות,,,(26.3.13)

גם מצחיקה, גם מרקידה, גם שרה, גם מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה
ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה, הרבה מעבר לצחוק...

מתאים לימי כיף וגיבוש, כנסים וארועים, מסיבה משפחתית "פסק צחוק משפחתי", מסיבת רווקים ורווקות, הכנסת כלה מהמקווה, מסיבת עלייה לתורה לחתן בר מצווה, מסיבת גירושין, מסיבת יום הולדת,  מפגש נשים, מפגש חברים, מפגשים אחד על אחד....
המלצות כמה שתרצו לכל סוג ארוע......איך אני אומרת תמיד לא טוב אל תשלמו.....
ביננו...לא היה אחד שלא שילם ואפילו הוסיף....תודה אלוהים על המתנה
שווה את קול הצחוק והשמחחחה..מה צריך יותר?
052-8803193 וכבר תתחילו לצחוק   077-7803193   כי מוכרחים להיות שמחחחחחחחחח

עובדת בימים א - ה' בכל שעה משעות הבוקר המוקדומות....במהלך היום והערב
 יום ו'  פעילות אחרונה  ב- 1600.......  ובמוצ"ש החל מהשעה 1800


נכללת ברשימת הספקים המוכרים במשרד הבטחון מס' ספק 11009411
 
Hebrew  |  English  |  Russian  |  French  |  Arabic  |  Danish  |  German  |  Spanish  |  Italian  |  Japanese  |  Lithuanian  |  Portuguese  |  Serbian  |  Swedish  |  
לצחוק עם רות חי - ברחבי הארץ  |  חוק חיוך חובה לזכרה של אתי זהבי ז"ל  |  לקוחות שחוו את חווית הצחוק איתי ויצאו עם טעם של עוד...  |  מכתבי תודה שמרגשים אותי כל פעם מחדש  |  לוח הופעות  |  הבחירה הנכונה ל"משפחה צוחקת" מסיבות ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, למפגש חברים, לגיבוש עובדים במקומות העבודה בימי כיף וכמובן לגיל הזהב. ...האורחים יודו לכם על החוויה בהנחייתי שתשאיר טעם של עוד.  |  

מונה:




  תולדות יוגה צחוק והצחוק הטיפולי

דף הבית >> יוגה צחוק >> תולדות יוגה צחוק והצחוק הטיפולי


תולדות יוגה צחוק והצחוק הטיפולי


מספר גדול של אישים השאיר את חותמו בעל הערך בהיסטוריה האנושות בנושא הצחוק הטיפולי. תרומתם הייתה כ"כ גדולה שלא ניתן להעלות את כל העובדות מעל דפים אלה.
הפרק הזה נועד לשמש כסימוכין, חיזוק ואנו בחרנו להבליט את כל אלו שלדעתנו נתנו את ההשראה לרוב האנשים.


"האנטומיה של המחלה":
בשנת 1979, אדם בשם נורמן קונס פרסם ספר "האנטומיה של המחלה".
בספר הוא תאר את מחלתו הסופנית שפרצה בשנת 1964 והחלמתו ממנה בזכות יתרונות ההומור ורגשות חיוביים אחרים בתקופת "מלחמתו" במחלה.
הוא גילה למשל ש- 10 דקות של צחוק מלא עליצות, סיפק לו שעתיים של שינה נטולת כאבים.
סיפורו הביך את הקהילה המדעית, אך נתן את השיאתו על מספר מחקים.


ד"ר ויליאם פ.פרי:
הפסיכיאטר ד"ר ויליאם פ. פרי, מאוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה ארה"ב, החל לבחון
את ההשפעה הפסיכולוגית של צחוק בסוף שנות השישים.
הוא נחשב לאבי הגלוטולוגיה – מדע הצחוק.
הוא הוכיח שרוב המערכות בגוף מומרצות ע"י צחוק עליז.
באחד המחקרים שלו הוכיח ש- 20 שניות של צחוק אינטסיבי אפילו אם זהו צחוק מזויף, יכול להכפיל את קצב פעימות הלב, לזמן של 3-5 דקות הישג שניתן להגיע אליו ב- 3 דקות של חתירה מוגברת, וחזקה.
ד"ר פרי הוכיח שבעזרת צחוק עליז אתה גורם לגופך להתנהג כמו אחרי תרגיל התעמלות, אתה מפחית את הסיכויים ללקות בדלקות בדרכי הנשימה, וגוף מייצר אנדורפינים (משככי כאב טבעיים).


נורמן קזיננס:
נורמן קזינס נתן את השראתו גם על ד"ר לי ברק וקבוצת החוקרים שלו בתחום החיסון הפסיכו- נוירולוגי באוניברסיטת לומה לינדה, במרכב הרפואי שם חקרו את השפעת הצחוק הפיזי.
מחקר מסוג זה התמקד בחולים אחרי התקף לב שחיו מטופלים בטיפול רפואי סטנדרטי. 50% מהחולים נתבקשו לצפות בקלטות וידאו מצחיקות למשל 30 דקות כל יום.
לאחר שנה, התברר שקבוצת "הקלטות המצחיקות" "זכתה" בערכים נמוכים של לחץ דם, ערכים נמוכים של הורמונים "סטרס" – לחץ, והחולים הסתפקו במינון נמוך יותר של תרופות.
החלק הטוב יותר במחקר זה הוא שהחולים מקבוצה זו סבלו מ-20% פחות מקרי התקפי לב חוזרים בהשוואה ל-50% התקפי לב חוזרים בקבוצה שלא צפתה בקלטות המצחיקות.
ד"ר ברק וצוותו מעורבים לעיתים קרובות במחקרים חשובות ועיקריים בנושא יוגה צחוק. הממצאים אותם גילו יפורסמו במהלך 2007 או 2008.


ד"ר האנטר:
ד"ר האנטר אדמס נתן את השראתו על מיליוני אנשים ע"י הכנסת צחוק ובידור לעולם בתי החולים והעיקרון שהנחה אותו היה "ריפוי בא ע"י תקשורות פנימית-אנושית-אוהבת ולא כעסקה כלשהי", עיקרון שדגל בו במשך יותר מ-30 שנה.
הוא המייסד והמנהל של מכון גזונטהייט, קהילה הוליסטית המספקת טיפול רפואי ללא תשלום לאלפי חולים משנת 1971.
הוא קטליזטור (זרז) בהקמת וביצירת קבוצות של "ליצני בית חולים" בכל העולם.

ראוי לציין שלכל האנשים שהוזכרו כאן יש משהו משותף: כולם חתרו על דגלם את נושא ההומור כדי ליצור או לחקור את נושא הצחוק

ד"ר מדאן קטריה:
במרץ 1995 ד"ר מדאן קטריה, רופא משפחה מבומבי שבהודו, החליט לכתוב מאמר שנקרא: "צחוק – התרופה הטובה ביותר", לעיתון שנקרא "רופא המשפחה שלי" שיצא לאור מדי חודש.
המחקר שעשה הוביל אותו לגלות ספרות מדעית מהממת שתארה את התועלת המוכחת של צחוק על המוח והגוף האנושי. הוא התרשם במיוחד מעיתונאי אמריקני, נורמן קזנס, שכתב ספר בשם "האנטומיה של החולי", ומעבודת המחקר הנושא שנעשתה ע"י ד"ר ברק מאוניברסיטת לומה לינדה.
מתוך היותו אדם מעשי שהושפע עמוקות מהספר, החליט ד"ר קטריה ליישם את השפעת הצחוק על עצמו.

ב-7:00 בבוקר למחרת, הלך לפארק השכונתי והצליח לשכנע 4 אנשים להצטרף אליו ל"מועדון הצחוק". במהירות גדלה הקבוצה ל-50 איש ויותר במשך ימים ספורים.

בתחילה כולם עמדו במעגל, בזמן שמשתתף אחד בא למרכז ו"פוצח" בסיפור בדיחה או בסיפור אנקדוטה מצחיקה.
כולם נהנו וחשו בתחושה טובה במשך כל אותו היום. אחרי שבועיים, מן הסתם, מלאי הבדיחות הטובות אזלו והחלו לצוץ הבדיחות "הרעות", הפוגעות, המיניות. שתי נשים, שהיו מבין המשתתפות, נפגעו והתלוננו על כך. היה ברור שהיה צריך להמציא תחליף כלשהו לבדיחות כדי ש"מועדון הצחוק" ימשיך להתקיים.

ד"ר קטריה חזר על עובדות המחקר שעשה בנושא הצחוק ומצא את התשובה שחיפש:
המוח האנושי לא יודע להבדיל בין צחוק אמיתי למזויף. בכל מקרה המוח מייצר "כימיה שמחה". הרעיון של הצחוק ללא סיבה נולד זה עתה.
אשתו, מדהורי קטריה, שהייתה מורה ליוגה, הציעה רעיון של נשימה עדינה ותרגילי יוגה נוספים, שיהיו חלק מתרגילי היוגה צחוק, בכדי להעמיק ולחזק את הנושא.

טכניקת ה"יוגה צחוק" בתוצאה ממחקר זה, היא תערובת של נשימות יוגה עמוקות, מתיחות, תרגילי צחוק ממריצים ותרגילי ילדות מתורבתים ועליזים.

תנועת מועדון הצחוק החלה דרכה עם 5 משתתפים בשנת 1995 ומאז גדלה לתנועה עולמית ומונה מעל 5000 מועדונים במדינות כמו הודו, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, פינלנד, סינגפור, אינדונזיה, מלזיה, ויטנאם, טוויאן, הונג קונג ודובאי.
פעילות מועדוני היוגה צחוק צולמה ברשתות טלוויזיה יוקרתיות כמו BBC, CNN, ABC (בארה"ב), NHK (ביפן), ערוץ 7,9 (באוסטרליה), ZDF (בגרמניה)..
וכמו כן בעיתונים וירחונים כגון הירחון TIME, נשיונל ג'אוגרפיק, ניו יורק טיימס, לונדון טיימס, הגרדיאן, עיתוני הוול סטריט וכו'...


לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים הבאים
  או התקשרו 052-880-3193:

 

 

 

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים