סדנצחוק או מסיבצחוק  052-8803193 ....חחחחחחחחחבל על הזמן

מעל 1500 הופעות ברחבי הארץ...     הופעה בתוכניות טלויזיה רבות...        בעלת צחוק מתגלגל
רותי חי חזקה ביוגה צחוק Ruti Hai
מנחה איכותית בתוכניתה הבלעדית, המיוחדת והעשירה באהבה ללא תנאי.

  
זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" ברלין 2006
שניתן לכ-100 מנחים מרחבי העולם ע"י ד"ר מאדן קטריה ממציא השיטה, בכנס שנערך בברלין בשנת 2006
וזאת על תרומתם לקידום היוגה צחוק ברחבי הארץ והעולם

בעלת נסיון עשיר ומוצלח של הנחיית סדנאות ומסיבוצחוק מצחיקות וחוויתיות ברחבי הארץ...

המפגשים האחרונים היו  ביום האשה לנשות אשקלון, לנשות חייפה והסביבה במתנס נשר, במצפה הימים לסוכנות הביטוח 'חיש", יום הולדת לאשתו של יועץ ארגוני מוכר, בבית חולים שערי צדק מול רופאים אחיות ומבריאי סרטן, בפני כ-60 שופטי בית דין לעבודה מרחבי הארץ בראשות הנשיאה הגב' נילי ארד, מסיבת יום הולדת משפחתית שארגנו הבעל והילדים לאשה ולאמא שהם אוהבים במודיעין.....לקבוצת מפקדים בכירים ביותר מאחת מחיילות צה"ל......ועוד מפגשם רבים וטובים.....
הופעות טלויזיה רבות ב....
משחק בסדרה "הכל דבש" עונה שניה פרק 3,  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 24, בתוכנית של יאיר לפיד, פרופ קראסו, חנה לאסלו, דידי הררי וגיל ריבה,היכל התהילה, אורנה דץ ובקרוב בשתי תוכניות טלויזיה מוכרות,,,(26.3.13)

גם מצחיקה, גם מרקידה, גם שרה, גם מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה
ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה, הרבה מעבר לצחוק...

מתאים לימי כיף וגיבוש, כנסים וארועים, מסיבה משפחתית "פסק צחוק משפחתי", מסיבת רווקים ורווקות, הכנסת כלה מהמקווה, מסיבת עלייה לתורה לחתן בר מצווה, מסיבת גירושין, מסיבת יום הולדת,  מפגש נשים, מפגש חברים, מפגשים אחד על אחד....
המלצות כמה שתרצו לכל סוג ארוע......איך אני אומרת תמיד לא טוב אל תשלמו.....
ביננו...לא היה אחד שלא שילם ואפילו הוסיף....תודה אלוהים על המתנה
שווה את קול הצחוק והשמחחחה..מה צריך יותר?
052-8803193 וכבר תתחילו לצחוק   077-7803193   כי מוכרחים להיות שמחחחחחחחחח

עובדת בימים א - ה' בכל שעה משעות הבוקר המוקדומות....במהלך היום והערב
 יום ו'  פעילות אחרונה  ב- 1600.......  ובמוצ"ש החל מהשעה 1800


נכללת ברשימת הספקים המוכרים במשרד הבטחון מס' ספק 11009411
 
Hebrew  |  English  |  Russian  |  French  |  Arabic  |  Danish  |  German  |  Spanish  |  Italian  |  Japanese  |  Lithuanian  |  Portuguese  |  Serbian  |  Swedish  |  
לצחוק עם רות חי - ברחבי הארץ  |  חוק חיוך חובה לזכרה של אתי זהבי ז"ל  |  לקוחות שחוו את חווית הצחוק איתי ויצאו עם טעם של עוד...  |  מכתבי תודה שמרגשים אותי כל פעם מחדש  |  לוח הופעות  |  הבחירה הנכונה ל"משפחה צוחקת" מסיבות ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, למפגש חברים, לגיבוש עובדים במקומות העבודה בימי כיף וכמובן לגיל הזהב. ...האורחים יודו לכם על החוויה בהנחייתי שתשאיר טעם של עוד.  |  

מונה:




  סדנת צחוק - חיבוצחוק

דף הבית >> עוד על סדנת צחוק >> סדנת צחוק - חיבוצחוק

..... שווה כל צחוק
שימו לב למשמעות השם:  חי - בו - צחוק  
   (הזכויות לשם חיבוצחוק שייכות לרותי חי בלבד)
מחקר חדש מגלה שחיבוק פשוט מסייע בהורדת לחץ הדם ובהפחתת לחצים.
 החיבוק מדכא לחץ נפשי ומשחרר את הורמון האוקסיטוצין אשר מקושר לאהבת אם. 
 (מתוך ויקיפדיה. ראו למטה המשך כתבה)
תוסיפו לזה את הצחוק,
המשחרר גם בצחוק מזוייף וגם בצחוק אמיתי,
 "אנדרופינים" שידועים כמשככי כאב ו"סירוטונין" שאחראי על מצב הרוח והיציבות הרגשית......
קיבלתם חיבוק לנשמה וחיבור לשמחה ולאהבה
עד כה חיבקתי כ-10,000 איש במהלך מפגשי ומסיבות שצחוק שאותם העברתי ברחבי הארץ...
התגובות נהדרות , נלהבות, ומחממות את לב המתחבקים
ואיך עושים זאת?...פשוט מאוד
                      פשוט מאוד חבקו את מי שאתם רוצים,  

                                                  קחו נשימה עמוקה,

                   

צילום:אלון תלמי 

                                                    שחררו אנחה

צילום:אלון תלמי 

ואז שחררו צחוק.

צילום: פסטיבל סגול

אפילו מזוייף.....

קורה משהוא מדהים..

נסו כבר עכשיו...

מי עומד ליידכם?

אותו אתם צריכים לחבק......

גם אם הוא הבוס שלכם,

 גם אם זו חמתך,

גם אם אשתך עצבנה אותך הבוקר,

 גם אם השכנה זרקה לך את הזבל בפח שלך,

 גם אם זה בעל המכולת,

 בקיצור גם אם לא חשבת לעולם לחבק אותו....

זה ה"סוד"

ברגע זה חשבתם על משהוא או מישהיא שהייתם רוצים לחבק חיבוק אמיתי כזה...חיבוק מהנשמה?...

העתיקו את הקישור הזה....שלחו לו...הוא ירגיש זאת..

החיבוצחוק מוקדש לך באהבה ובשמחה

 ועוד על חיבוק......

חיבוק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

                           חיבוק הוא מחווה של אהבה, אהדה, קרבה או הערצה, שביטויה הוא כריכת הידיים (או יד  אחת) מסביב לגופו של הזולת והצמדת גוף אל גוף, פנים אל פנים, צד אל צד או פנים אל עורף.

החיבוק נהוג בדרך כלל בין אנשים קרובים: חוג המשפחה, חברים, ידידים ואהובים, ומטרתו הפגנת חום וחיבה כלפי האחר. כמו בלחיצת יד ובנשיקות על הלחי, ישנן חברות ותרבויות הנוהגות להתחבק בעיקר בשעת מפגש או בשעת פרידה. החיבוק הוא מעשה חשוב במיוחד בתהליך התפתחותם של ילדים קטנים, שרואים בחיבוק אישור לכך, שהמחבק אוהב אותם ומאשר את קיומם.

בתנ"ך החיבוק מוזכר פעמים רבות בסוגים שונים של מפגשים. במפגש בין קרובי משפחה זרים שמעולם לא התראו, בין לבן הארמי ליעקב. (בראשית כ"ט י"ג). בין שני אחים שלא נפגשו זמן רב, במפגש בין יעקב לעשו. (בראשית ל"ג ד'). יעקב הקשיש מנשק ומחבק את נכדיו, מנשה ואפרים, כאשר יוסף מביאם לפניו. (בראשית מ"ח י') במשלי ובקהלת העצל והכסיל מתוארים כמי שמחבקים את ידיהם ולא עושים דבר. (משלי ו' י', קהלת ג' ה'). גם מקומו של החיבוק האירוטי לא נפקד והוא מוזכר בשיר השירים פעמיים: "שְׂמֹאלוֹ תַּחַת רֹאשִׁי וִימִינוֹ תְּחַבְּקֵנִי." (שיה"ר ב' ו', ח' ג')

מחקר חדש מגלה שחיבוק פשוט מסייע בהורדת לחץ הדם ובהפחתת לחצים. החיבוק מדכא לחץ נפשי ומשחרר את הורמון האוקסיטוצין אשר מקושר לאהבת אם.

במחקר שנערך באוניברסיטת צפון קרוליינה השתתפו 38 זוגות בני בני 20-49, אשר היו נשואים או חיו לפחות שנה אחת עם בני זוגם. במהלך המחקר החוקרים בדקו את לחץ הדם, רמת הלחץ הנפשי ורמת האוקסיטוצין בגוף, לפני ואחרי שיחה על רגע מאושר שחוו בני הזוג ביחד, צפייה של חמש דקות בסרט רומנטי וחיבוק של 20 שניות.

תוצאות המחקר, שפורסמו במאמר שהופיע בירחון לרפואה פסיכוסומטית, מראות שרמת ההורמונים המשפיעים על לחץ נפשי קורטיזול ונוראדרנלין ירדה בעקבות החיבוק ואילו רמת הורמון האוקסיטוצין עלתה הן אצל הנשים והן אצל הגברים. שינויים אלו ברמות ההורמונים תורמים לבריאות של הלב. במקביל נמצא שהנשים הגיבו בצורה חיובית יותר למגע חם של בן הזוג.

ד"ר קארן גריוון, מנהלת המחקר, פסיכיאטרית מאוניברסיטת צפון קרוליינה, אומרת שהורמון האוקסיטיצין והורמון האסטרוגן מאוד דומים וזאת כנראה הסיבה לכך שנשים מגיבות טוב יותר להורמון המופרש, מאשר הגברים. גריוון וחבריה למחקר פיתחו תאוריה שאומרת שהשינויים לטובה ברמת ההורמונים בגוף שנגרמים כתוצאה מגירוי רומנטי הם רווח בריאותי של חיי נישואין וזוגיות. שינויים הורמונליים אלו עשויים להסביר גם מדוע יש קשר בין גירושין ועלייה בתמותה. גריוון מסייגת את דבריה ואומרת שלא כל הנישואין מועילים באותה מידה. איכות מערכת הנישואין משחקת תפקיד חשוב בתוצאות הבריאותיות.

ד"ר ניצה גולדברג, קרדיולוגית מניו יורק וחברה בארגון הלב האמריקאי הסבירה את האספקט הפסיכוסומטי של המחקר: "השורה התחתונה של מחקר זה היא שהתמיכה החברתית וכל האינטראקציה הרגשית והפסיכולוגית מראים שהלב והנפש קשורים זה לזה. נשים החיות במערכת נישואין מתוחה ולא מספקת סובלות מאחוזים גבוהים יותר של מחלות לב. בידוד חברתי משפיע גם הוא לרעה על הבריאות."

אוקסיצין, ההורמון אשר נמצא שרמתו בגוף האדם עולה בעקבות חיבוק ידוע כהורמון הגורם להתנהגות חמה וידידותית. מחקרים קודמים הראו שהורמון זה נמצא בדרגה גבוהה אצל אנשים מאוהבים. גריוון מוסיפה שגם חברים, חיות וכו' עשויים לגרום לשחרור הורמון האוקסיטיצין.



 

 

 

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים