סדנצחוק או מסיבצחוק  052-8803193 ....חחחחחחחחחבל על הזמן

מעל 1500 הופעות ברחבי הארץ...     הופעה בתוכניות טלויזיה רבות...        בעלת צחוק מתגלגל
רותי חי חזקה ביוגה צחוק Ruti Hai
מנחה איכותית בתוכניתה הבלעדית, המיוחדת והעשירה באהבה ללא תנאי.

  
זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" ברלין 2006
שניתן לכ-100 מנחים מרחבי העולם ע"י ד"ר מאדן קטריה ממציא השיטה, בכנס שנערך בברלין בשנת 2006
וזאת על תרומתם לקידום היוגה צחוק ברחבי הארץ והעולם

בעלת נסיון עשיר ומוצלח של הנחיית סדנאות ומסיבוצחוק מצחיקות וחוויתיות ברחבי הארץ...

המפגשים האחרונים היו  ביום האשה לנשות אשקלון, לנשות חייפה והסביבה במתנס נשר, במצפה הימים לסוכנות הביטוח 'חיש", יום הולדת לאשתו של יועץ ארגוני מוכר, בבית חולים שערי צדק מול רופאים אחיות ומבריאי סרטן, בפני כ-60 שופטי בית דין לעבודה מרחבי הארץ בראשות הנשיאה הגב' נילי ארד, מסיבת יום הולדת משפחתית שארגנו הבעל והילדים לאשה ולאמא שהם אוהבים במודיעין.....לקבוצת מפקדים בכירים ביותר מאחת מחיילות צה"ל......ועוד מפגשם רבים וטובים.....
הופעות טלויזיה רבות ב....
משחק בסדרה "הכל דבש" עונה שניה פרק 3,  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 24, בתוכנית של יאיר לפיד, פרופ קראסו, חנה לאסלו, דידי הררי וגיל ריבה,היכל התהילה, אורנה דץ ובקרוב בשתי תוכניות טלויזיה מוכרות,,,(26.3.13)

גם מצחיקה, גם מרקידה, גם שרה, גם מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה
ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה, הרבה מעבר לצחוק...

מתאים לימי כיף וגיבוש, כנסים וארועים, מסיבה משפחתית "פסק צחוק משפחתי", מסיבת רווקים ורווקות, הכנסת כלה מהמקווה, מסיבת עלייה לתורה לחתן בר מצווה, מסיבת גירושין, מסיבת יום הולדת,  מפגש נשים, מפגש חברים, מפגשים אחד על אחד....
המלצות כמה שתרצו לכל סוג ארוע......איך אני אומרת תמיד לא טוב אל תשלמו.....
ביננו...לא היה אחד שלא שילם ואפילו הוסיף....תודה אלוהים על המתנה
שווה את קול הצחוק והשמחחחה..מה צריך יותר?
052-8803193 וכבר תתחילו לצחוק   077-7803193   כי מוכרחים להיות שמחחחחחחחחח

עובדת בימים א - ה' בכל שעה משעות הבוקר המוקדומות....במהלך היום והערב
 יום ו'  פעילות אחרונה  ב- 1600.......  ובמוצ"ש החל מהשעה 1800


נכללת ברשימת הספקים המוכרים במשרד הבטחון מס' ספק 11009411
 
Hebrew  |  English  |  Russian  |  French  |  Arabic  |  Danish  |  German  |  Spanish  |  Italian  |  Japanese  |  Lithuanian  |  Portuguese  |  Serbian  |  Swedish  |  
לצחוק עם רות חי - ברחבי הארץ  |  חוק חיוך חובה לזכרה של אתי זהבי ז"ל  |  לקוחות שחוו את חווית הצחוק איתי ויצאו עם טעם של עוד...  |  מכתבי תודה שמרגשים אותי כל פעם מחדש  |  לוח הופעות  |  הבחירה הנכונה ל"משפחה צוחקת" מסיבות ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, למפגש חברים, לגיבוש עובדים במקומות העבודה בימי כיף וכמובן לגיל הזהב. ...האורחים יודו לכם על החוויה בהנחייתי שתשאיר טעם של עוד.  |  

מונה:




  יוגה צחוק - הבנת התופעה

דף הבית >> יוגה צחוק >> יוגה צחוק - הבנת התופעה

יוגה צחוק - הבנת התופעה

  איבדנו משהו חשוב ויש בנו דחף להשיג אותו.
צחוק - מרכיב חיוני בשמחת האדם, וחסרונות הוא סוג של פתולוגיה שתוצאתה היא נטייה להתחלות (נטייה לחלות בתדירות גבוהה) והתנהגויות חוסר תפקודיות כמו אשמה, דיכאון, דאגה.
הסיבות להעלמות מהירה של הצחוק בימינו:
 
 יוגה צחוק | מפסיקים עם הלחץ אנחנו חיים בעולם מהיר ומלחיץ. דברים מועטים יכולים לגרום לנו לצחוק, בזמן שהרבה דברים עלולים לגרום לנו לבכות, לפחד, או להיות מודאגים. הטלקומוניקציה המהירה גרמה לעולם להיות מונחה ע"י חדשות רעות הנוחתות עליו בזמן אמת, ומעלות אצלנו את סף הפחד. מוות והרס מככבים בכותרות בכל יום, וגורמים לכל אחד ואחת מאיתנו לחוש שעולמנו לא בטוח. אשמה, ספק, דאגה ופחד הם הגורמים העיקריים ללחץ, ולחץ הוא הרוצח השקט של הגוף, הנפש והמוח.
 
 יוגה צחוק | לוקחים אחריות  אף אחד לא רוצה לקחת אחריות. כתוצאה מכך, אנו, כחברה, הפכנו להיות "מלכי הבריחות", מפחדים לצעוד בדרך הבריאה אך המסוכנת של לימוד מהטעויות שביצענו ומבצעים בהווה. באופן וירטואלי, כל התנהגויות הכניעה העצמית הם ניסיונות לחיות את הרגע, חוץ מאשר את הרגע הנוכחי. לרוע המזל, "עכשיו" "ברגע זה" זה המקום היחידי שבו אנו מתנסים בשמחה ובצחוק.
 
 יוגה צחוק | לומדים מטעויות  אשמה פירושה הרגשת שיתוק בניצול הרגעים בהווה וזאת כתוצאה מהתנהגות בעבר, שלא ניתן לשנותה. בראייה לאחור זהו בזבוז אדיר של אנרגיה רגשית מכיוון ששום כמות של אשמה לא יכולה לשנות את ההיסטוריה. זהו מסך עשן המסיט את האחריות לאחור (בגלל מה שהיית או לא היית, עשית או לא עשית בעבר), ומספק סיבה לא בריאה להימנע מעבודה קשה של שינוי העצמי שלי - עכשיו. זה קל יותר לשתק את עצמך עם רגשות אשם מהעבר מאשר להתפתח וללמוד בהווה. לימוד מהטעויות שלנו חשוב כחלק מהתפתחותנו.
 
 יוגה צחוק | מפסיקים לדאוג  דאגה. זהו אמצעי חכם המשאיר אותך "משותק" – "ברגע זה" לגבי משהו בעתיד – בדר"כ משהו שאין לך שליטה עליו. כמו בהרגשת האשם, זהו תירוץ להימנע מעימות במשהו שקורה "ברגע זה" המאיים עליך, או שאתה חושש ממנו. הדאגה מונעת ממך לחיות וזאת ע"י תחושת חוסר הפעילות התוקפת אותך. הסם שכנגד הוא לפעול.
 
 יוגה צחוק | מפסיקים לפחד  אנו חיים בחברה המבוססת על חוקים ופחד. העולם כולו מלא באנשים רציניים, המאמינים שצריך לטפל בבעיה בכובד ראש ולא בקלילות. בחברתנו רווחת הדעה שאם אתה צוחק אתה "לא רציני", "לא מבין" ו"לא אחראי". כתוצאה מכך אנו לא מרשים לעצמנו לצחוק, לבכות, להיות עצובים, ואנו כל הזמן במצב של הדחקת רגשות. התסכול המתמשך והעצב "התוקף" לעיתים קרובות מובילים לסטרס ולרשימה ארוכה של מחלות המתלוות לתופעות הנ"ל.
 

שלושה מיתוסים מנצחים על צחוק:
יוגה צחוק | חוש הומור אתה חייב להיות בעל חוש הומר כדי לצחוק - בוא לסדנת יוגה צחוק ותבין שלא.
יוגה צחוק | כולם בשמחה אתה חייב להיות שמח כדי לצחוק - בוא לסדנת יוגה צחוק ותבין שלא.
יוגה צחוק | צוחקי בלי סיבה אתה חייב שתיה לך סיבה כדי לצחוק - בוא לסדנת יוגה צחוק ותבין שלא.
 
אנשים כבר שכחו איך לצחוק. כדברי פסיכולוג גרמני:

בשנות ה-50 אנשים נהגו לצחוק 18 דקות ביום, אך היום אנו צוחקים לא יותר מ-6 דקות ביום, למרות העלייה באיכות החיים.

ילדים יכולים לצחוק 300-400 פעמים ביום אך בהתבגרותנו תדירות זו יורדת בצורה דרמטית ל-15 פעמים ביום, אם בכלל.
חוש הומור הפך להיות נדיר ולא בטוח. בגלל רצינות יתר, הדברים שבגללם נהגנו לצחוק מכל הלב לפני 50 שנה, לא מעלים כיום אפילו חיוך.

שמחה הפכה להיות תנאי / גורם בפקטור חיצוני. "שמחה" היא בראש ובראשונה תופעה הבאה מן המוח. האמונה המקובלת ביותר היא "אם אקבל מה שאני רוצה – אהיה שמח ומרוצה". זה אומר שאם לא תקבל את הדבר אותו אתה רוצה, לא תהייה שמח. סוג כזה של שמחה לא מאריך ימים, בגלל תופעה פסיכולוגית נוספת הנקראת "הסתגלות", "התאמה". אתה מקבל את מה שרצית, נהנה (מרגיש ב"קצה העולם") ובמשך הזמן סף השמחה יורד כשאתה מתרגל למושא הראשונה של תשוקותיך. אתה כבר לא מתלהב ממה שיש לך, ואז אתה מתחיל לחפש דברים שיגרמו לך להרגשת שמחה וחוזר חלילה. מכיוון שהרצון האנושי לא נגמר לכולם והכול הוא זמני (כולנו נמות יום אחד), שמחה אמיתי לעולם לא תגיע.

יוגה צחוק פוגש את ה"צורך":
יוגה צחוק היא טכניקה פשוטה. יגה צחוק הוכרה כבעלת כוח מסיבי והפכה להיות מושרשת
בהרבה תנועות חברתיות בעולם, כתתית (מהמילה כיתה), אנשי דתית, אנטי כתתית, אנטי פוליטית.
מטרתה של יוגה צחוק היא לקדם את השלום העולמי דרך הצחוק. 
יוגה צחוק מבוססת על פילוסופיית "הצחוק הפעיל" ומבוססת על טכניקת "האוריינטציה-הפסיכולוגית," ולא התנסות רוחנית.
כשעושים יוגה צחוק לא חייבים להיות שמחים או בעלי חוש הומור, וגם לא צריך שתהייה סיבה לצחוק.
יוגה צחוק מיושמת במועדוני צחוק שברובם פועלים ללא תשלום ומיועדים לציבור.
מפגש יוגה צחוק אופייני הוא תערובת של טכניקת צחוק ממריצה, משולבת עם תרגילי נשימה עמוקה ומתיחות.
חשוב לציין, שצחוק ללא סיבה הוא שונה מצחוק עם הומור. הומור בא מתהליך הקורה בצידו השמאלי של המוח אשר לא דורש שיתוף (קורה באופן עצמאי), ולכן לא מערב מחויבות אישית.
אנשים רבים פוחדים להיפגע מאשמת היותם טיפשים, ולכן הם מעדיפים "בידור פסיבי". כשאתה מקשיב לבדיחה אתה לא מסתכן בלהראות או להרגיש טיפש, או כאחד שמאבד שליטה. בניגוד לכך, צחוק ללא סיבה כמו שמבצעים בפעלת יוגה צחוק מאלץ אותך לעזוב את האזור המוכר לך המופעל ע"י צידו השמאלי של המוח ולהיכנס לאזור הלא-מוכר, החדש והשונה הנשפט ע"י צידו הימני של המוח ולחוות את הפוטנציאל שלא מוגבל שבו.

  הצלחת הפעולה יוגה צחוק ברחבי העולם מוסברת ע"י הסיבות הבאות: 
 
יוגה צחוק | חוצים מחסומים   לעשות יוגה צחוק זה קל. כל אחד יכול לעשות את זה. יוגה צחוק חוצה את כל המחסומים ונגיש לכל בני האדם ללא אבחנה בגיל, גזע, מין, מצב פיזי או חברתי, מעמד וכו'.
 
יוגה צחוק | בלי לוח זמנים הטכניקה של יוגה צחוק שייכת לכולם ואין לה לוח זמנים נסתר. כל אחד יכול להשתמש בטכניקה הזו לתועלת שווה, בכל מקום, בלי קשר לתרבות, דת, אמונה או נטייה פוליטית. מועדוני יוגה צחוק בעולם מעודיים לפעול ללא תשלום למען הציבור.
 
יוגה צחוק | חברות יוגה צחוק זו פעילות בטוחה מבחינה רגשית וחברתית. יוגה צחוק יוצרת מצב בו השיפוט והתחרותיות הם בלתי אפשריים. כל צחוק הוא מוצלח. מועדוני יוגה צחוק הם הבימה לצחוק טיפשי, מכיוון שאין פחד להיות מגוחך. מכיוון שצחוק גורם לנו להיפתח וגורם לנו להיות פגיעים, אנו לומדים לבטוח ולהפיל את ההגנות שלנו, ולהיות יותר פתוחים לשינויים. אין לנו צורך ברישום נקודות עבור הדברים הטובים שאנו עושים לאחרים. אנו סוטים מדרך הישר ואפילו לא מודאגים מכך. הצחוק גורם לנו להיות נדיבים לאשמה ונוח לנו יותר לתת מאשר לקבל.
יוגה צחוק | חוסר מחשבה עשייה מביאה לנו תועלת, דרוש "חוסר מחשבה". במחקרים רפואיים יש כמות מספקת של מידע כדי להראות שגם אם אתה "מתחזה" לצוחק או מתחזה להראות שמח כמו שקורה ביגה צחוק, גופך מייצר כימיקלים של שמחה. גופנו אינו חש בהבדל בין המחשבה והרצון לעשות משהו לבין ביצוע המעשה, ולכן לא משנה מהו מקור הצחוק, זה מוביל לסדרת השינויים הפיזיולוגיים, המתרחשים בגופנו. מספר גדול של שחקנים ושחקניות בעולם כולו התנסו בתוצאה של זיוף רגשות. לעיתים עם חשו חולים אחרי ששיחקו בתפקיד מהול בעצב. זה מוביל למסקנה שאם אתה "משחק אותה" עצוב עלול לגרום לך לחוש חולה, "שחק אותה" שמח ביוגה צחוק והיה בריא. הרעיון של מועדוני הצחוק מבוסס על הפילוסופיה של "התנהג שמח". תיאוריה נוספת נקראת "תנועת יוצאת רגש". אם תכניס את עצמך למצב "שמח", מוחך יעקוב אחרי מצב זה.
 
יוגה צחוק | זה מדבק צחוק הינו דבר מדבק. שכנוע עצמי, צחוק ממריץ, יכול בקלות להוביל לצחוק אמיתי, כשאתה נמצא בקבוצה של יוגה צחוק. לבני האדם יש "חיישן" במוחם הקיים במיוחד עבור הצחוק. "החיישן" מגיב לצחוק ע"י זרוז תאים נוספים במוח אשר בהדרגה גורמים לצחוק יותר. זה מסביר למה הצחוק זו תופעה מדבקת. הצחוק "מתפזר" כשאתה צוחק בחברה, וכשיש לך קשר עין טוב. כולנו צחקנו ללא סיבה בהיותנו ילדים. ילדים מסוגלים לצחוק ללא סיבה כין אין להם מעצורים.
חשוב !! סימן הצחוק ללא סיבה טמון בפיתוח רוח "הילד שבך" והגישה "המשחקית". אם אתה מסוגל לשתי תכונות אלה הצחוק יגיע אלייך בקלות.
 
יוגה צחוק | בכל צורה יוגה צחוק הוא צורה של פעילות אירובית הגורמת לתחושה טובה. כשאתה עושה יוגה צחוק אתה לא צריך להזיע במסלולי הריצה. לפי דעתו של ד"ר פריי, דקת צחוק שווה ל-10 דקות במכשיר חתירה. תרגיל צחוק מתאים לאנשים המתפקדים בישיבה, מרותקים למיטה, או יושבים בכיסא גלגלים. 15 דקות צחוק בבוקר גורמים לחברי מועדוני הצחוק להרגיש רעננים במשך כל הבוקר. הסיבה לתחושה הטובה היא שבזמן הצחוק אתה שואף חמצן. 2/3 מתכולת הריאות באה מנשימות באזור הבטן, זה אומר שאם אתה לא משתמש בנשימות מהבטן, אתה נושא בריאותייך 2/3 אוויר "ישן". צחוק בתדירות גבוהה מביא את הריאות למצב של פעילות מקסימאלית וזה גורם לחדירת חמצן למחזור הדם. ככל שגופך יכול יותר חמצן-כך תרגיש טוב יותר.
חיוכו של דוצ'נה

 
מחקר מדעי מראה שחיוך וצחוק מזרזים את מרכז התענוגות במוח, אפילו אם הם מלאכותיים.
ד"ר פול אקמן גילה שיש מעבר כלשהו במוח המאפשר לאדם לדרג את רגשותיו.
נוירולוג צרפתי, ד"ר גוליאם דוצנה" מיפה 100 שרירי פנים בשנת 1862.
במהלך עבודתו זו היה לו מה לספר על החיוך. הוא גילה שחיוך מזויף או "חצי אמיתי" משתף את שרירי הפה בלבד. אבל "הרגשות המתוקים של הנפש" מפעילים את השרירים הלטרליים מסביב לעיניים.
הוא גילה שבזמן שהשפתיים נפשקות ועולות למעלה מופיעים קמטים מסביב לעיניים, ובצידו השמאלי של המוח יש תגובה הגורמת לרגשות שמחה.
אפילו חיוך משכנע מסוגל להפוך עצב לתחושת שמחה.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים הבאים
או התקשרו 052-880-3193:


 

 

 

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים