סדנצחוק או מסיבצחוק  052-8803193 ....חחחחחחחחחבל על הזמן

מעל 1500 הופעות ברחבי הארץ...     הופעה בתוכניות טלויזיה רבות...        בעלת צחוק מתגלגל
רותי חי חזקה ביוגה צחוק Ruti Hai
מנחה איכותית בתוכניתה הבלעדית, המיוחדת והעשירה באהבה ללא תנאי.

  
זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" ברלין 2006
שניתן לכ-100 מנחים מרחבי העולם ע"י ד"ר מאדן קטריה ממציא השיטה, בכנס שנערך בברלין בשנת 2006
וזאת על תרומתם לקידום היוגה צחוק ברחבי הארץ והעולם

בעלת נסיון עשיר ומוצלח של הנחיית סדנאות ומסיבוצחוק מצחיקות וחוויתיות ברחבי הארץ...

המפגשים האחרונים היו  ביום האשה לנשות אשקלון, לנשות חייפה והסביבה במתנס נשר, במצפה הימים לסוכנות הביטוח 'חיש", יום הולדת לאשתו של יועץ ארגוני מוכר, בבית חולים שערי צדק מול רופאים אחיות ומבריאי סרטן, בפני כ-60 שופטי בית דין לעבודה מרחבי הארץ בראשות הנשיאה הגב' נילי ארד, מסיבת יום הולדת משפחתית שארגנו הבעל והילדים לאשה ולאמא שהם אוהבים במודיעין.....לקבוצת מפקדים בכירים ביותר מאחת מחיילות צה"ל......ועוד מפגשם רבים וטובים.....
הופעות טלויזיה רבות ב....
משחק בסדרה "הכל דבש" עונה שניה פרק 3,  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 24, בתוכנית של יאיר לפיד, פרופ קראסו, חנה לאסלו, דידי הררי וגיל ריבה,היכל התהילה, אורנה דץ ובקרוב בשתי תוכניות טלויזיה מוכרות,,,(26.3.13)

גם מצחיקה, גם מרקידה, גם שרה, גם מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה
ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה, הרבה מעבר לצחוק...

מתאים לימי כיף וגיבוש, כנסים וארועים, מסיבה משפחתית "פסק צחוק משפחתי", מסיבת רווקים ורווקות, הכנסת כלה מהמקווה, מסיבת עלייה לתורה לחתן בר מצווה, מסיבת גירושין, מסיבת יום הולדת,  מפגש נשים, מפגש חברים, מפגשים אחד על אחד....
המלצות כמה שתרצו לכל סוג ארוע......איך אני אומרת תמיד לא טוב אל תשלמו.....
ביננו...לא היה אחד שלא שילם ואפילו הוסיף....תודה אלוהים על המתנה
שווה את קול הצחוק והשמחחחה..מה צריך יותר?
052-8803193 וכבר תתחילו לצחוק   077-7803193   כי מוכרחים להיות שמחחחחחחחחח

עובדת בימים א - ה' בכל שעה משעות הבוקר המוקדומות....במהלך היום והערב
 יום ו'  פעילות אחרונה  ב- 1600.......  ובמוצ"ש החל מהשעה 1800


נכללת ברשימת הספקים המוכרים במשרד הבטחון מס' ספק 11009411
 
Hebrew  |  English  |  Russian  |  French  |  Arabic  |  Danish  |  German  |  Spanish  |  Italian  |  Japanese  |  Lithuanian  |  Portuguese  |  Serbian  |  Swedish  |  
לצחוק עם רות חי - ברחבי הארץ  |  חוק חיוך חובה לזכרה של אתי זהבי ז"ל  |  לקוחות שחוו את חווית הצחוק איתי ויצאו עם טעם של עוד...  |  מכתבי תודה שמרגשים אותי כל פעם מחדש  |  לוח הופעות  |  הבחירה הנכונה ל"משפחה צוחקת" מסיבות ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, למפגש חברים, לגיבוש עובדים במקומות העבודה בימי כיף וכמובן לגיל הזהב. ...האורחים יודו לכם על החוויה בהנחייתי שתשאיר טעם של עוד.  |  

מונה:




  לצחוק עם רותי חי - בכנסים וארועים

דף הבית >> לוח הופעות >> לצחוק עם רותי חי - בכנסים וארועים



 לצפייה בסרטונים מ"שבוע אורקל", רדו לסוף הדף

האורקל הצוחק The laughter Oracle

 

שבוע אורקל 2009, שיתקיים בין התאריכים 15-19 בנובמבר השנה, כבר יצא לדרך. באורקל ובג'ון ברייס הדרכה עומלים מזה זמן רב על התוכנייה המקצועית ומבשלים מטעמים נפלאים ותוכנית ייחודית לכנס השנתי. בפגישה שהתקיימה לפני כשבועיים, בין צוות השיווק של אורקל לצוות ג'ון ברייס הדרכה, עמדו על הפרק בפגישה: הרבה צחוקים. אל הפגישה הגיעו שני מנחי יוגה צחוק, בין המוכרים בעולם העסקים, שהובאו במיוחד כדי להצחיק את משתתפי הפגישה.  
מנחת היוגה צחוק, רותי חי, הצליחה לגלגל מצחוק את המשתתפים וביקשה מהם לשמור על נשימה יוגילת טובה ומלאה, לנפח את הבטן ואז להתפוצץ שוב מצחוק. היא ניסתה להנחיל את שיטת ה-fake it until you make it אבל התקף הצחוק ששרה על כולם לא ממש הצריך זיופים מיותרים. סמנכ"ל השיווק של אורקל, אילן שפיגלמן, שיתף פעולה, לחץ את ידה של רותי חי ו"נדבק" בצחוק המתפרץ שלה, כשהוא גורר אחריו את כל החדר.

"הייתה פגישה כייפית, כן ירבו", אמר זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה, רגע לפני שעזב את החדר הצוחק, ממהר לפגישה הבאה. בסופה של הפגישה הוחלט פה אחד (מאוד מחויך) לשלב במסגרת שבוע אורקל סשנים של צחוק לכל אורך הכנס, להנאה ולשחרור של המשתתפים. כך שמלבד החלקים התוכניים הרציניים, דואגים באורקל ובג'ון ברייס השנה לאוירה מהנה ומצחיקה, נושמת ומחויכת

כנסו ללינק וצפו בפגישה המצחיקה עם הנהלת הכנס

לצחוק כל הדרך לעבודה: מתפוצצים מצחוק בשבוע אורקל

3.11.09

 

כנס אורקל השנה יתקיים השנה בסימן שאלות ותשובות ("come withquestions leave with answers"), אך גם בסימן צחוק. המון צחוק. לאורך כל שבוע אורקל, שיתקיים בין התאריכים 15-19 בנובמבר, יתקיימו בין הסמינרים וההרצאות גם סשנים של יוגה צחוק, בהנחיית רותי חי, מדריכת יוגה צחוק בכירה ומוסמכת מטעם בית הספר ליוגה צחוק הבינלאומי ושגרירת הצחוק ברלין 2006.
במסגרת הסמינרים וההרצאות של שבוע אורקל יועלו השאלות הבוערות המעסיקות את אנשי קהילת המחשוב בכלל וקהילת אורקל בפרט ויוצגו התשובות והפתרונות המאפשרים התמודדות מוצלחת עם אתגרים. כדי להפוך את החוויה בכנס לשלמה ומהנה, הוחלט בהנהלת אורקל וג'ון ברייס הדרכה לדאוג שמלבד סמינרים רציניים והרצאות מעניינות ומעשירות, יהיה שם קצת צחוק.
בתחילת ההרצאות והסמינרים, שנבחרו בקפידה לשבוע אורקל, יחוו המשתתפים את תרפיית הצחוק, אופנה חדשה שמציפה בימים אלה גם את עולם העסקים ועולם ההייטק. רק לאחרונה צצו 20 חברות יעוץ בארה"ב, שמתמחות בתרפיית צחוק למקומות עבודה. הצחוק, לדעתם, יכול לשפר את המוטיבציה, כי הוא משפר את מצב הרוח, וכך גורם לעובדים להאיר פנים ללקוחות, להיות פתוחים לרעיונות חדשים ויצירתיים וכן לגלות מעורבות רבה יותר בעבודה.
"זה לא סוד שצחוק זה דבר מרפא", צוחקת ואומרת רותי חי, המשמשת מזה שנים מדריכת יוגה צחוק מוסמכת. "עולם עסקים אידיאלי הוא עולם בו אנשים פותחים את הבוקר בצחוק לפני העבודה ונשארים עם חיוך לאורך כל היום. צחוק היא התרופה הכי זולה, טבעית ונעימה, שמעוררת עובדים ומנהלים למרץ, יצירתיות ויעילות. זוהי מתנת טבע, אבל לפעמים צריך להזכיר לאנשים שיש להם את המתנה הזאת ולהעיר אותה מבפנים. התפרצות צחוק היא אחד הדברים המהנים והבריאים. אני בטוחה שמשתתפי שבוע אורקל יצחקו כל הדרך אל העבודה."
במפגש עם המרצים לפני הכנס....הכנה לסשן הצחוק..,

 

שבוע אורקל יצא לדרך                        15.11.09
 
מעל 400 משתתפים פקדו הבוקר את מלון דניאל בהרצליה, לרגל פתיחת שבוע אורקל. הכנס החל באיחור קל, בשל הפגנת האופנוענים, אבל מהר מאוד התמלאו אולמות של מעל 20 סמינרים במסלולים השונים, שיתקיימו במהלך השבוע.
למרות העיכוב הקל והבילוי הלא צפוי של רבים מהמשתתפים בפקק הגדול במדינה, נכונה למשתתפי הכנס הפתעה שהקלה על האוירה והנעימה את פתיחת הכנס ואת הסמינרים. רותי חי, מנחת היוגה צחוק, העבירה בכל סמינר סשנים של צחוק, כדי לעורר את המשתתפים ולשחרר את המתח והלחצים של הבוקר.
"אתם יודעים שכאשר צוחקים לא חושבים?", היא שאלה את הקהל. "קדימה, קחו איתי נשימה עמוקה ושחררו צחוק מזויף. הצחוק נועד לשחרר מתח, חרדה, תזכול, כאב, כל מה שיושב על הלב. כאשר צוחקים צחוק מזויף או טבעי, משתחררים בגוף אנדורפינים, שהם משככי כאבים טבעיים של הגוף ובנוסף, גם סרוטונין האחראי על מצב הרוח ועל היציבות הרגשית", הסבירה חי.
היא הציעה למשתתפי הסמינרים לשתף איתה פעולה, להתחיל בצחוק מזויף ומהר מאוד משתתפי הכנס, חלקם נבוכים, חלקם משוחררים, החלו לשתף פעולה וכדברי רותי חי, "להתניע את הצחוק". חי הבטיחה להם שלמרות כל מה שלימדו אותם מילדות, הם יכולים להרשות לעצמם להשתטות ו"זה לא ייגמר בבכי".
הסמנירים של שבוע אורקל רשמו הצלחה גדולה מאוד.
אייל שני, CTO ומנהל קבוצות טכנולוגיות אורקל ישראל, מעביר זו השנה החמישית את סמינר טכנולוגיות אורקל-כיוונים ומגמות. בסמינר השתתפו מעל 30 אנשים, רובם מנהלים טכנולוגים בחברות גדולות בארץ. הסמינר החל בסריקה של החדשות בתחום טכנולוגיות אורקל, כולל נושאים כמו בינה עסקית, ניהול תוכן ומידע, אינטגרציה ברמות השונות, ניהול תהליכים ועוד.
"חלק מהערך המוסף של סמינר מהסוג הזה הוא הידע והניסיון של המשתתפים בו, כאשר כל אחד מהם מביא מהאתגרים והפתרונות שמיושמים בארגון,, אמר שני. "ככל שרמת האינטראקציה בין המשתתפים רבה יותר, כך הידע והניסיון המועברים בקורס רבים יותר".
אחד המוצרים שנסקר במהלך הסמינר הוא הגולדן-גייט, שנרכש לפני מספר חודשים. מדובר במוצר עבור אפליקציית נתונים בזמן אמת, המשמש עבור אפליקציית מידע BI בזמן אמת, העלאת גרסאות ללא זמן השבתה ו-MDM (master data management). המוצר עורר התענייניות רבה בעצם היותו פתרון לאתגרים רבים הקיימים בארגונים.  
"עבורי סמינר כזה הוא חוויה גדולה", הוסיף שני. "ראשית, יש לי יום שלם שבו אני יכול לדבר על נושאים הקרובים לליבי. שנית, זוהי הזדמנות מצוינת להיפגש עם לקוחות ולשמוע גם את חוויית המשתמש שלהם מהמוצר ולהאיזן לשיח בין המשתמשים השונים." 
 
 
כנס אורקל הוא מותג מנצח מזה 16 שנים. הכנס משמש עוגן מקצועי והדרכתי וכן מקום מפגש לאנשי הטכנולוגיה בישראל. השנה מתקיים הכנס על פי מודל ייחודי וחדשני, המתבסס על התאמה מקסימלית לכל משתתף, על פי צרכיו והתעניינותו. מדובר בהעברה של 3 ימי סמינרים טכנולוגיים מלאים במתכונת הרגילה של יום לימודים מלא (ימים א'-ג' בשבוע הכנס) בהם מוצעים מעל 100 סמינרים מקצועיים במגוון תחומים. בשני ימי הכנס האחרונים יתקיימו power sessions, בהם תועברנה הרצאות בנות 50 דקות ב-15 מסלולים במקביל, מה שיאפשר לכל איש מקצוע או מנהל להרכיב לעצמו סדר יום משלו, תפור בצורה מדוייקת לצרכיו, שיאפשר לו להרחיב את ידיעותיו בתחומים בהם הוא עוסק וגם לקבל הצצה וטעימה מתוך עולמות תוכן חדשים אליהם לא נחשף עד היום. הפורמט החדש והגמישות הרבה שהוא מאפשר נותנים מענה מצויין לצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של הארגונים ושל המשתתפים עצמם.
האירוע מתקיים במלון דניאל בהרצליה, תחת הכותרת "Come with questions, leave with answers"  הוא מציע עשרות רבות של סמינרים והרצאות למנהלים, מפתחים, ארכיטקטים, DBA, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מיישמים וכלל קהילת אנשי המקצוע של אורקל. שבוע אורקל 2009 יכלול השנה, לראשונה, יריד תעסוקה לאנשי היי-טק.

 

רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - הסבר מצחיק למה כדאי לצחוק מזוייף 

 רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - "התנעת  הצחוק" בהרצאתו של לירון בידרמן

רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - הרמת ידיים וצחוק מתגלגל

רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - ראו מה קרה לאחד מבאי הכנס נפל מהכסא

רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - השקט אחרי הסערה בהרצה של עודד רז

 רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - תגובת כמה מחיילי צה"ל לאחר פסק צחוק

רותי חי יוגה צחוק בשבוע אורקל - יניב אלטרס יועץ ארגוני לאחר פריצת צחוק בהרצאתו

 

סרטים נוספים יוכנסו בהמשך...שווה לחכות
+ שלח משוב

 

 

 

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים